Giriş Tarihi : 30/03/09 Yer : İstanbul Yaş : 34 Mesajlar : 14824 Rep Puanı : 14472 Rep Gücü : 6503
Konu: Sponsorluk Ptsi Şub. 01, 2010 5:28 am
Sponsorluk ; kanalize edilmiş tanıtım projeleri :bir kuruluşun belirlemiş olduğu Tanıtma ve Tanınma hedeflerine ulaşmak için Proje[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] sanat[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] kültür[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] spor[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]ve sosyal olaylara çeşitli kişi[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] kuruluş ve olayları nakdi veya başka türlü desteklerle yapılan tüm faliyetlerin planlanması[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] uygulanması ve kontrol edilmesi süreçlerini kapsayan taraflar arasında karşılıklı oalrak birbirlerine fayda sağlamaya yönelik yapılan yazılı iş antlaşmalarıdır. Sponsorluk türleri
Radyo
Kültür ve sanat
Sosyal sponsorluk
Çevre sponsorluğu
Sağlık sponsorluğu
Sosyal sponsorluk[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] Halkla ilişkilerin en etkili uygulamasıdır. İşletmenin kendi temel işlevleri dışında toplumsal sorunlarla ilgilenmesidir. Bu tip sponsorluklar kurumsal kimliğin güçlendirilmesine katkı sağlar. Kurumları sponsorluğa iten sebepler
Reklamı yasak ürünlerin(alkol[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] sigara[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] ilaç) tanıtımının yapılması
Medya reklamından daha ucuz olması
Sponsorluğu yapılan etkinliğin daha fazla kitle iletişim aracında yer alması
Hedef kitlenin medyadaki reklamlara daha az ilgi göstermesi
Kitle ile daha güçlü bağ kurulmasının sağlanması
sosyal sorumluluk kampanyalarını desteklemek
Sponsor olunacak etkinliğin seçiminde önemli kriterler
Sponsorun hedef kitlesinin ilgilendiği bir etlinlik olması