hukuk.forum.st
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

hukuk,hukuki,adliye,dava,müvekkil,hukuk haberleri,avukat,savcı,hakim,forum
 
AramaLatest imagesAnasayfaKayıt OlGiriş yap

 

 StarCraft II: WoL'ye 1.1 yaması

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Jensen
Hukuk Forum
Jensen


Giriş Tarihi : 30/03/09
Yer : İstanbul
Yaş : 34
Mesajlar : 14824
Rep Puanı : 14472
Rep Gücü : 6503
StarCraft II: WoL'ye 1.1 yaması 2duy3hj

StarCraft II: WoL'ye 1.1 yaması Empty
MesajKonu: StarCraft II: WoL'ye 1.1 yaması   StarCraft II: WoL'ye 1.1 yaması EmptyC.tesi Eyl. 18, 2010 1:04 pm

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Blizzard, oyuncuların ağlama ve zırlamalarını göz önünde bulundurarak (Nereden tanıdık geliyor bunlar? Hah, WoW!) pek de denge getirmediğini düşündüğüm bir yama yayınladı. 6Pool ile üçüncü dakikada saldırabilen, haritaya kanser gibi yayılabilen sanki Zerg değilmiş gibi, bu Zerg’ün ilk üssüne çok uzun süre hapis olduğunu iddia ederek ve genelde Zerg ırkını düşünerek Protoss ve Terran nerf’lendi. En ağır darbeyi Terran almış gibi görünürken, hepimizin “İllallah!” dediği Baneling konusuna zerre kadar dokunulmaması da çok ilginç. Bu gidişle Zerg oynamayı öğrenmeye başlayacağımızı belirterek yama notlarına geçelim.

Genel
A. Kısayol değişiklikleri
A1. Standart US seçenekleri bütün bölgelere uyarlandı.
B. Dost üniteler, öldükten sonra haritanın görünmesini sağlamayacak.
C. Önceden görülmüş düşman birimleri hedef olarak seçilebilir olmayacak.
Haritalar
A. Desert Oasis
A1. Bu haritaya doğal genişleme kaynaklarını daha rahat koruyabilmek için yok edilebilir kayalar eklenecek.
A2. Haritanın ortasındaki Xel Naga kulelerinin kapsadığı alan daraltılacak.

Protoss
A. Zealot üretim süresi 33 saniyeden 38 saniyeye yükseltildi.
B. Warpgate yeniden kullanma süresi 23 saniyeden 28 saniyeye yükseltildi.
C. Chrono Boost ve Warpgate kullanarak eldeki mineralin çok çabuk tüketildiği sorunu üzerinde duruldu. (Bir şey yapacaklarını açıklamamışlar ama sinsi sinsi bakıyorlar “bunu da nerf’lesek mi” diye.)
Terran
A. Reaper üretim süresi 40 saniyeden 45 saniyeye yükseltildi.
B. Bunker üretim süresi 30 saniyeden 35 saniyeye yükseltildi.
C. VARAN 1! Siege Tank’in Siege Mode hasarı 50’den 35’e düşürüldü. (+15 vs zırhlı birimler)
D. VARAN 2! Araçların verdiği hasarın geliştirilmesi +5’ten “+3, +2 vs zırhlı birimler”e olarak değiştirildi.
E. Battlecruiser’ın yer hedeflerine karşı hasarı -sanki üretmesi çok kolaymış gibi- 10’dan 8’e düşürüldü.

Zerg
A. Ultralisk
A1. Hasarı “15, +25 vs zırhlı birimler”den, “15, +20 vs zırhsız birimler”e olarak düşürüldü.
A2. Binalara saldırı (Ram), normal saldırıdan pek bir farkı olmadığı için normal saldırı olarak değiştirildi, kaldırıldı.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
StarCraft II: WoL'ye 1.1 yaması
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Starcraft II betasına katılma şansı
» Starcraft II'ye hazırlanın
» StarCraft II Reklamı Heryerde
» StarCraft II kapalı betası başladı!
» Starcraft II BETA + AI Crack + AI Maps

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
hukuk.forum.st :: Oyun :: Oyun Haberleri-
Buraya geçin: