Jensen
Giriş Tarihi : 30/03/09 Yer : İstanbul Yaş : 34 Mesajlar : 14824 Rep Puanı : 14472 Rep Gücü : 6503
| Konu: TTNET'ten Kullanıcılarına Önemli Bir Uyarı! Ptsi Ağus. 09, 2010 11:16 pm | |
| Bugün mail adresime TTNet tarafından yollanılan bu uyarıyı sizler ile paylaşmak istedim. Dolandırıcılık vakalarındaki artış TTNet’ide harekete geçirdi. İşte TTNet firması tarafından yapılan uyarı;
‘‘Değerli Müşterimiz,
Son günlerde bazı müşterilerimizin farklı telefon numaralarından "TTNET Müşteri Hizmetleri" adı altında arandıkları ve farklı gerekçeler kullanarak kendilerinden kredi kartı bilgilerinin istendiği tespit edilmiştir.
TTNET A.Ş. tarafından 444 0 375 TTNET Müşteri Hizmetleri haricinde başka bir numaradan arama yapılmamaktadır.
444 0 375 TTNET Müşteri Hizmetleri yetkilileri tarafından yapılan aramalarda hiçbir zaman kredi kartı, şifre gibi özel bilgiler sorulmamaktadır.
TTNET A.Ş., müşterilerinden e-posta yoluyla hiçbir şekilde bilgi talep etmemekte ve kişisel bilgilerinin tamamını istememektedir.
TTNET A.Ş. sadece son ödeme tarihi geçmiş ama henüz faturasını ödeyememiş abonelerimize Sesli Yanıt Sistemi (IVR) ile otomatik arama yaparak borcunu hatırlatmaktadır. Bu aramalarda abonelerimiz, eğer uygun görürlerse telefon tuşlarını kodlayarak sesli yanıt sistemindeki ilgili menü aracılığıyla kredi kart bilgisini sadece kendisi kullanarak fatura borçlarını ödeyebilmektedir. Ancak bu işlem sadece sesli yanıt sistemi aracılığıyla yapıldığından abonelerimizin, bu işlem esnasında Müşteri Hizmetleri yetkililerimizle hiçbir şekilde teması olmamaktadır.
Müşterilerimizin, bu tür kötü niyetli kişilerin dolandırıcılık faaliyetlerinden dolayı zarar görmemesi için benzeri durumla karşılaştıklarında, herhangi bir bilgi vermeden ve sisteme bilgi girişi yapmadan görüşmeyi sonlandırmalarını tavsiye ederiz.
Saygılarımızla,
TTNET A.Ş.’’
ALINTIDIR.
Örnek Bir Şikayet
Dün akşam ben de ev telefonuma baktığımda 03124441444 numaralı telefondan arandığımı gördüm.Ne için aradıklarını bilmiyorum,açıp sorma gereği duymadım açıkçası.
TÜRK TELEKOM Aramadığım Numara İçin Faturayı Kabartmış [20 Kasım 2008, 09:00] 252 ..... ** no'lu telefonun sahibiyim. 15.11.2008 günü e-fatura ile Ekim-2008 faturam e-posta adresime geldi. Yaptığım incelemede 27 Ekim günü saat 19:56'da 0312 444 1 444 no'lu telefonu 2 defa aradığım yazılmış ve ve bedel olarak faturaya yansıtılmış.
O gün ben bu numarayı aramadığım gibi o numaradan biz arandık. telefonu açtığımda Videofon ile ilgili bant kaydını duyunca kapattım. Bir daha çaldı. Tekrar açtığımda yine Videofon bant kaydını duydum ve yine kapattım.
Şimdi görüyorum ki bu arama bana bedel olarak yansıtılmış. Pes yani, demek ki daha dinleseymişim Telekom'un o ayki giderlerini herhalde ben karşılayacakmışım.
Bunun üzerine 0312 444 1 444 no'lu telefonu, iş yerimden, itiraz etmek için aradım. Fethiye Telekom'un telefonunu verdiler. Oraya başvuracakmışım. Orayı da aradım.
"Bizimle bir alakası yok, dilekçe ile müdürlüğe başvurun, onlar gerekli teknik incelemeyi yapacaklar" dendi.Ve Araştırırsanız Birçok Şikayet Bulabilirsiniz.
arkadaşlar sizi böyle bir numara aradığı zaman kesinlikle açmayın.türk telekom aradığı zaman başına herhangi bir kod gelmez.. milleti türk telekomdan arıyoruz dıye kandırıyolar geçen seneden beri bu olay devam edıyomuşArkadaşlar Bilgiler Alıntıdır | |
|