hukuk.forum.st
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

hukuk,hukuki,adliye,dava,müvekkil,hukuk haberleri,avukat,savcı,hakim,forum
 
AramaLatest imagesAnasayfaKayıt OlGiriş yap

 

 Sihirbazlık numaraları

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Jensen
Hukuk Forum
Jensen


Giriş Tarihi : 30/03/09
Yer : İstanbul
Yaş : 34
Mesajlar : 14824
Rep Puanı : 14472
Rep Gücü : 6503
Sihirbazlık numaraları 2duy3hj

Sihirbazlık numaraları Empty
MesajKonu: Sihirbazlık numaraları   Sihirbazlık numaraları EmptyPtsi Tem. 12, 2010 4:28 pm

Seyahat Eden Küller
Arkadaşlarınızın çığlık atmasını istiyorsanız bu numarayı mutlaka
öğrenin. Bu numaranın en zevkli yanı, oyun başlamadan önce
gerçekleştirilen "kirli işler"dir. Tüm yapmanız gereken, oyunun
sunuluşuna konsantre olmanızdır. Dahası sihir, izleyicinin avuçlarında
gerçekleşir. İnsanı kendi ellerinde oluşan gizemli bir olay kadar
şaşırtan bir başka şey yoktur. Yüzlerce kez uygulasanız da
karşılaşacağınız reaksiyonun size sunacağı keyif azalmayacaktır.
ETKİ: İzleyicinin sol avuç içine bir tutam kül konur. Her iki avucunu
kapaması ve el iç kısımlarının yere bakması sağlanır. Bir kaç sihirli el
hareketlerinden sonra izleyicinin avuçlarını açması istenir. Küllerin
bir avuçtan diğerine de bulaştığı görülür...
GEREÇLER: Kül dolu kül tablası..Sigara külleri "taze" olmalıdır. En
fazla 1 saatlik. Taze küller deriye daha iyi yapışır.
YÖNTEM: En iyi hazırlık anı, oyuna başlamadan hemen önceki andır. En iyi
mekan, kül tablasının bulunduğu bir masada ya da bir barda oturarak
oyunu gerçekleştirmektir. İlgisiz bir tavırla kül tablasını bir noktadan
diğerine doğru hareket ettirin. Bunu yaparken orta parmağınızla küllere
dokunarak bir parça külün orta parmak ucuna yapışmasını sağlayın. Bunu
başardıktan hemen sonra oyuna başlamayın, bir beş dakika kadar bekleyin.
Parmağınızla hiç bir yere dokunmayın. Ayrıca elinizi sakın masa üzerine
götürmeyin, kül parçacıkları masa üzerine dökülebilir ve oyunu berbat
edebilir. Örneğin, bileğiniz masa kenarında eliniz boşluğa bakar durumda
olsun. Ellerinizin ve parmaklarınızın gayet doğal görünmesine dikkat
edin. Hazır olduğunuzda oyunu yapacağınız kişiye "Ellerini böyle tut"
derken, kollarınızı bel seviyesinde getirin. Avuçlarınız yere bakarken,
rahat ve gevşek olsun. Parmaklarınız izleyiciniz doğrultusunda
olacaktır. Bu noktada ellerin gevşek olması gerekir, aksi halde parmak
uçlarınızdaki küllerin görülme tehlikesi vardır. İzleyici
hareketlerinizi takip edip uygularken ellerini tutun ve hemen
izleyicinin sağ ve sol ellerini düzeltiyormuş gibi yapıp bir kaç santim
yukarı kaldırın. Baş parmaklarınız izleyicinin elinin üstündeyken, diğer
parmaklarınız yumuşak bir şekilde avuç içlerini bastırsın. Böylelikle
sağ orta parmak uçlarındaki küller izleyicinin sol avucu içine
geçecektir. Sag parmaklarınız ve sol parmaklarınız aynı anda avuç
içlerine aynı anda dokunduğu için izleyici tarafından masum bir
"ellerini düzelt" hareketi olarak algılanacaktır. Bu arada "öyle değil,
böyle.." demeyi de unutmayın. Oyunun bu kısmını yakın bir arkadaşınızla
sürekli olarak deneyin. "Ellerini böyle tut" ile başlayıp, "öyle değil,
böyle.." hareketi beş saniye içinde gerçekleştirilmelidir. Hayret verici
bir şekilde hile tamamlanmıştır. Geri kalanı rol kesme ve sunuş
kalitesine kalmıştır. İzleyici hilenin başladığından habersizdir.
(Haksızlık değil mi?). İzleyiciye "Şimdi ellerini sıkmadan yumruk haline
getir" derken, her iki elinizi yavaşça kapayın. Yumruğun sıkı olmaması
gerekir aksi halde izleyicinin avucundaki külleri parmaklarına
sıvanacaktır. Parmakların avuç içine değmemesine dikkat edin. İzleyici
sizin hareketlerinizi taklit ettiğinden dikkatinizi ellerinize
yoğunlaştırın o da ellerinize konsantre olsun. İzleyici sizi taklit
ettikten sonra sağ orta parmağınızla kül tablasından bir parça kül alın
ve sorun "seç bakalım sağ mı sol mu?". Yanıt "sağ" olursa "Tamam, o
halde sağ elini çevir ve avucunu aç" deyin. Yanıt "sol" olursa "Tamam, o
halde sol elini kapalı tutarak sağ elini çevir ve avucunu aç" deyin.
Gördüğünüz gibi masum izleyicinin hiç bir şansı yok. Mutlaka sağ avucunu
açması sağlanacak. Sağ avuca biraz önce aldığınız külleri sürün. Bir
mendil alın ve ellerinizi silin. Böylelikle izleyici ellerinizin temiz
olduğuna ikna olsun. Bu noktadan sonra oyunun sonuna kadar hiç bir
şekilde izleyiciye dokunmayın. "Avucunu kapa ve ters çevir" dedikten ve
bir kaç sihirli hareket ve sihirli sözden sonra "sağ avucunu aç" deyin.
Evet "sağ" avucunu. Burada "sihirbazın başı dertte" espirisini
uygulayacağız. Avuç açıldığında küller görünecektir. Bu noktada biraz
bozulmuş numarası yapabilirsiniz. Sihirli sözlerin eksik kaldığı
bahanesiyle sağ avucu tekrar kapattırın, yeni sözleri söyledikten sonra
önce sağ sonra sol avucun açılmasını söyleyin. İzleyici sol avucunda
külleri gördüğünde çığlığı basacaktır.


Kes-Birleştir
Bir diğer basit ama etkili oyun. Bol bol pratik yapmadan gösteriyi
denemeyin... Yaklaşık 20cm uzunluğunda bir ipe ihtiyacınız var. İpi sol
elinizde tutun. İpin alt ucunu sağ elinizle alın ve sol baş ve işaret
parmaklarınızın arasında tutarak bir halka oluşmasını sağlayın. Sağ
elinizle ipi izleyici tarafındaki orta noktasından tutup sol elinizin
arkasına doğru götürün. Halkanın ortasını avucunuza doğru götürürken,
sol avucunuzu siper edip, baş parmağınızla ipin avucunuza yakın bölümüne
takın ve çekin. Yapmak istediğimiz, ipin avucunuza yakın kısımından
ikinci bir halka oluşturmak. İzleyici biraz önce sol elinize doğru
götürdüğünüz halkanın orta kısmını sol elinizde tutuyormuşsunuz
zannedecektir. Oysa gerçek orta kısım avuçta saklı, elin üstünden
görünen kısım sahte orta noktadır. Sahte orta kısım kesilecek "kısa" ip
parçasıdır. Halkayı kesin ya da izleyicilerden birine kestirin. Şimdi
yeni kesilmiş uçları tutarken diğer "sağlam" uçları sallandırın. Burada
hilenin fark edilmemesi için özen göstermeniz gerekir. Kesik uçları
düğümleyin ve "ipi eski haline getirdiğinizi" söyleyin. İzleyiciler
başaramadığınızı söyleyip gülerken, ipi iki elinizle yumak haline
getirin. Düğümlü kısa parçayı bir elinizde gizlerken diğer elinizle uzun
parçanın bir ucundan tutun ve ipi sallandırın. Şimdi başardınız...


İskambil Kartı Oyunları
Desteyi masa üzerine yelpaze şeklinde açarsınız, izleyicinizden bir kart
seçmesini istersiniz ve hangi kartın seçildiğini söylersiniz. Kartlarla
gösteri yapan her sihirbazın başarmayı arzu ettiği bir durumdur. Kartı
seçtir ve derhal ne olduğunu bil.
Bunu başarmak için önceden işaretlenmiş kartlar ya da sıralanmış deste
kullanılmıyorsa yukarıdaki senaryoyu başarmak için mutlaka bir ya da iki
el çabukluğunun yapılması gerekir. Burada sorun, izleyicinin sanki
serbestçe "herhangi" bir kartı seçtiği hissini yaratan ya da gerçekten
de "herhangi" bir kartı seçmesine izin veren bir tekniğin
seçilmesindedir. "Yelpaze" oyunu iki temel hileye dayanır. İlkinde,
deste bilinen bir sırada önceden dizilmiştir. İkincisinde kart rastgele
seçilirken bu kartı daha sonra deşifre edecek bir "anahtar" kartın
belirlenmesi yöntemine başvurulur. Hazırlık: Bir çok sihirbaz sıralanmış
deste fikrinden, böylesi bir desteyi hazırlamanın uzun süreceği ve
zahmetli denemeler yapmak gerekeceği düşüncesiyle uzak durma
eğilimindedirler. Aslında böylesi bir desteyi hazırlamak bir kaç
dakikada yapılabilecek bir iştir. Oyunun sihri, seçilen kartın bir
altındaki ya da bir üstündeki karta bakıldığında hangi kartın seçilmiş
olduğunun anlaşılmasına dayanır. Bu etkiyi açıklamak üzere hatırlması
kolay bir sıralama verelim: As, Papaz, 2, Kız, 3, Joker, 4, 10, 5, 9, 6,
8, 7. Renkler de her kartta değişir: Sinek As, Karo Papaz, Kupa 2, Maça
Kız, Sinek 3, Karo Joker, Kupa 4, Maça 10... Sıralamadan sonra kartlar
kutusuna yerleştirilir. Destenin daha "rastgele" sırada görünmesini
sağlamak belleğinizin gücüne bağlı olacaktır. Gösteri: Deste kutusundan
çıkarılır, gösteri becerinize bağlı olmak kaydıyla, bir kaç kere kesilir
ya da "sahte" bir şekilde karıştırılır. Sahte karıştırmada, kartlar sol
elde tutulur, sağ elle kartların yarısı alınır ve yukarıdan sol el
başparmak tarafından diğer kartların üzerine doğru kartları birbirine
karıştırmadan atılır. Yapılması gereken sadece kesme işlemi yapmaktır.
Kartların birbirine karışmış izlenimini vermek üzere sol el başparmağı
destek alınarak atılan kartların basamak oluşturacak şekilde görünmesi
sağlanır. Sonra sağ elle basamaklı görünümdeki kartların üzerine
vurularak tüm kartların aynı sıraya gelmesi sağlanır. Bu işlem bir kaç
kez tekrarlanabilir. Sonrasında kartlar masaya yelpaze oluşturacak
şekilde açılır. İzleyiciden bir kartın seçilmesi istenir. İzleyici
istediği kartı seçtikten sonra sihirbaz masadaki kartları toparlar ve
kutusuna yerleştirir. Burada iki olay gerçekleşir. İzleyicinin kartı
seçtiği yer ortaya çıkar. Çünkü seçilen kartın komşusu az da olsa diğer
kartların sırasında olmayacaktır ve çıkan kartın yeri boş olacaktır.
İşte bu komşu kart bizim anahtar kartımızdır. Yelpaze kapatılırken ve
deste masadan kaldırılırken bu "kesik" noktadan tutulur ve anahtar
kartın destenin altına ön yüzünün görülecek şekilde gelmesi sağlanır.
Bundan sonra kart kutusu alınır ve deste kutuya yerleştirilir..ken
alttaki anahtar karta bir bakış atılır. Bu anda yapacağınız espriler
izleyicilerin dikkati dağıtmanıza yardımcı olacaktır. Kutu, aslında
tamamlanmış oyunun devamını merakla bekleyen izleyiciye uzatılır.
Sıralanmış deste ve anahtar kart izleyicinin "gizlediği" kartı deşifre
etmiştir. İzleyiciye son bir kez karta baktıktan sonra kutudaki destenin
arasına koyması söylenir. Bu andan sonra yapacağınız "atraksiyon" espri
gücünüze kalmıştır. Parmaklarınızı kapatılmış kutuya dokundurup trans
haline geçebilirsiniz ya da izleyicinin sürekli olarak seçtiği kartı
düşünmesini söyleyebilirsiniz...

Tesadüf
Etki: Sihirbaz ve izleyicisi iki farklı iskambil kağıdı destesinden
birer kart seçerler ve ne tesadüftür ki iki kart da birbirinin
aynısıdır.
Yöntem: Bu oyunu gerçekleştirmek için sıradan iki desteye ihtiyacınız
var.Destelerden birini izleyiciye verin diğeri sizde kalsın. Aynı anda
desteleri karıştırın. Desteleri değişin ve tekrar karıştırın. Desteleri
tekrar değişin, ancak bu kez desteyi izleyiciye verirken en alttaki
karta belli etmeden bakın ve aklınızda tutun. İzleyiciye desteden bir
kart seçmesini ve size göstermeden karta bakarak ezberlemesini söyleyin.
Sizde destenizden bir kart seçin, ama hatırlamak için bir çaba
göstermeyin. Seçilen kartın destenin en üstüne konmasını isteyin.
Desteleri bir kez kesin. Şimdi seçilmiş kartlar kendi desteleri içinde
kaybolmuştur. Bir kez daha desteleri değiştirin. Herkes elindeki desteyi
yelpaze şeklinde masaya açsın ve kendi seçtiği kartı bulsun. Aslında
siz biraz önce destenin altında gördüğünüz kartı arayın. İzleyicinin
seçtiği kart, sizin gördüğünüz kartın altındaki karttır. Sanki seçmiş
olduğunuz kart buymuş gibi alın ve yüzü aşağı bakacak şekilde masaya
koyun. İzleyiciden de aynısını yapmasını isteyin. Aynı anda kartları
açtığınızda her ikisinin de eşdeğer olduğu görülecektir. Ne tesadüf !..

KIRMIZI IŞIK:

Arkadaşımıza ben dur diyene kadar "kan" de diyoruz. Yaklaşık 10 defa
dedikten sonra sorularımıza hemen cevap vermesini isteyerek, "elini
kessem ne akar", "bacağını kessem ne akar" gibi bir iki sorudan sonra,
cevap vermesini bekleriz. Son olarak ta hangi ışıkta geçersin
dediğimizde yeşil yerine kırmızı diyecektir. Üstelik yanlış söylediğinin
de farkında olmayacaktır.

İNEK NE İÇER:

Yukarıdaki oyunun benzeri. Arkadaşımıza sürekli "beyaz" demesini
söylüyoruz. Bir süre sonra inek ne içer diye sorunca, süt diye cevaplar.
Halbuki su içer.

YUMURTA PİŞİRME:

Şekilde de görüldüğü gibi bir metal borunun içine (antenlerde bulunan
alüminyum boru olabilir) huniyle pişmemiş yumurta dolduruyoruz.
Aşağıdaki ucunu da bir mumla kapatıyoruz. Boş bir tavayı ocağın üstünde
ısıtırken hokus pokusla sopamızı tavada gezdiriyoruz, bu esnada mum
eriyor ve boru içindeki yumurta tavaya boşalıyor. Sizde güzelce
pişiriyorsunuz.

SÜT DÖKME:

Şekilde görüldüğü gibi, cam bir sürahinin içine bir kavanoz
yerleştirilir ve yapıştırılır. Sürahinin kapağı, eğildiğinde dışına süt
çıkmaması için iyice kapatılır. Sürahi ile kavanoz arasına süt
doldurulur. Bu esnada içteki kavanoz boş. Bir külahın içine süt
dökülüyormuş gibi yapılınca, aradaki sütün bir kısmı içteki kavanoza
dolar. Sürahi tekrar düzeltilince süt seviyesinin azaldığı görülür.
Seyirciler sütün külaha aktığını sanar, külah çözülünce içinde süt
olmadığı gösterilir.

ŞİŞE BARDAK:

Bu oyun için, 2 tane 30 cm civarında soba borusu, 2 tane altı kesilmiş
şişe ve 2 tane bardak.

Malzemeleri şekilde görüldüğü gibi iç içe koyuyoruz. Şimdi sağ elimizle
soba borusunu kaldırırken, sol elimizle hem soba borusunu hem de şişeyi
kaldırıyoruz. Seyirciler bu durumda sağda şişe, solda bardak görürler.
(Şişenin içindeki bardak ikisi de cam olduğu için görünmez. Daha da
olmadı renkli şişe kullanın) Sonra her şeyi geri bırakın ve bu seferde
tersini yapın, yani sağ elle hem boru hem şişe, sol elle sadece boru. Bu
durum da seyirciler bardakla şişenin nasıl yer değiştirdiğine oldukça
şaşıracaklardır. Bunu defalarca yapabilirsiniz. Vezirköprü meslek lisesi gecesinde bu numarayla
meşhur olmuştum.

ŞAPKA DELME:

Resmin sağ tarafındaki gibi bir büyük bir küçük sopa hazırlıyoruz. Küçük
sopa 3 cm. kadar ve ucuna ters şekilde (sivri ucu dışarıda) bir iğne
yerleştiriyoruz. Büyük sopaya da iğnenin girebileceği bir oyuk
hazırlıyoruz.

Seyircilerin birinden şapka istiyoruz. Küçük sopa avucumuzda saklı bu
sırada. Sonra zorlanıyormuş gibi numaralar yaparken küçük sopayı şapkaya
batırıyoruz, şapkanın içindende büyük sopayla birleştiriyoruz. Sanki
deldik gibi görünüyor. Resmin sağında da bu görünüyor.

KİBRİT KIRMA:

Mendil ve iki kibrit lazım bu oyun için, resme gerek duymadım.
Mendillerin kenarında bir kısmı kıvrılıp dikiş yapılan bölüm
vardır.(Mendil yerine sizde böyle bir bez hazırlayabilirsiniz) bu bölüme
önceden bir kibrit yerleştiriyoruz. (sığdıramazsanız kürdan da olur)
Sonra arkadaşımıza gidip sağlam kibriti bezin içine yerleştiriyoruz gözü
önünde. Mendili katlarken gizlediğimiz kibriti arkadaşımıza
kırdıracağımız için, gizli kibriti elimizle takip ediyoruz. Katlamamız
bitince kibriti arkadaşımıza kırdırıyoruz. Sonra sallayınca mendili
sağlam kibrit düşüyor yere. Tabi o kırdığı kibritin o olmadığını
anlayamıyor. Bu numaraları başkasına yapmadan önce denemesini çokça
yapın.

ÇATAL KAŞIK:

Resimde görüldüğü gibi, bize gerekli malzeme, çatal, kaşık ve kibrit
çöpü. Çatalla kaşığı resimde görüldüğü gibi birbirine geçirin ve çatalın
arasından kibriti geçirip bir köşeye koyarsanız, aşağıya
düşmeyeceklerdir. İnanılmaz ama gerçek. Aşağıdaki resimde yukarıdaki
resmin üstten görünüşüdür. Bu kadar resimler falan hazırladım bunu
yaptığınıza memnun kalacaksınız.

1-SAYI OYUNU:

Arkadaşınıza bir sayı tutmasını söylersiniz. Diyelim 7 tuttu. Aynı
sayıdan birde kardeşi için tutup ikisini toplamasını söylersiniz. 7+7=14
Benim içinde 4 ekle dersiniz. 14+4=18 bulduğun bu sayıyı 2 ye böl
dersiniz. 18/2=9 şimdide kardeşin için eklediğin sayıyı çıkar desiniz.
9-7=2 sonuçta o mavi renkli işlemleri yaparak 2 yi bulur bu rakam sizin
eklemesini istediğiniz sayının yarısı olur. Siz 4 ekle dediniz
dolayısıyla sonuç 2 çıkar. Eğer 1 ekletseydiniz sonuç 0.5 çıkardı o ne
tutarsa tutsun. Deneyin bakalım.

2-SAYI OYUNU:

Arkadaşınıza 3 basamaklı bir sayı tutmasını söylersiniz. Diyelim 237
tuttu. Bu sayıyı ters çevirip büyükten küçüğü çıkarmasını söylersiniz ve
çıkan sonucun sağdaki tek rakamını söylemesini istersiniz. 237 tersi
732 işlem 732-237= 495 size 5 diyecektir. Sizde ortadaki rakam daima 9
dur. En soldaki rakamla, en sağdaki rakamın toplamı daima 9 dur. Soldaki
5 demişti ortadaki 9 sağdaki ise 5 in 9 a ulaşması için gereken 4 tür.
Sonucu 495 diye söyleyebilirsiniz.

3-SU İÇME OYUNU:

Bir bardak su dolu bardağın üzerine bir tas kapatın ve deyin ki ben tasa
dokunmadan bu suyu içebilirim. Sonra bir iki hokus pokustan sonra içtim
deyin. O bakmak için tası kaldırdığında, bardağı tasa değmeden alın ve
için. Böylece tasa değmeden suyu içtiniz iddianızı yerine getirmiş
oldunuz.

4-SU KAYNATMA:

Kartondan bir kap yapın. (Kesme şeker kutusu olur) Bu kutunun içine 2-3
cm su doldurun ve tüpgazın üzerine koyup kaynatın. Korkmayın kutunuz
yanmayacaktır. Suyu kolayca kaynatırsınız.

5-BAŞKA BİR SAYI OYUNU:

Şöyle bir tablo hazırlayın.

* * * * *

* * * * *

* * * * *

* * * * *

------------

199998

ilk sıraya her yıldıza bir rakam olmak üzere arkadaşınıza doldurmasını
söyleyin. Diyelim 3 5 0 8 7 yazdı. İkinci sırayı siz onun yazdıklarını 9
a tamamlayacak şekilde doldurun. 6 4 9 1 2 yazmanız gerekir. 3 sırayı
arkadaşınız 4 6 7 1 2 4. sıraya siz 5 3 2 8 7 yazın. hepsini toplamasını
söyleyin.

35087+64912+46712+53287=199998 çıkar siz bu sonucu baştan yazmıştınız
zaten. Bu oyunu geliştirebilirsinizde.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Sihirbazlık numaraları
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
hukuk.forum.st :: Hobiler & Uğraşlar :: Hobiler & Ev Dekorasyon-
Buraya geçin: