EA tarafından yapılan resmi duyuru ve detaylara göre önümüzdeki salı
günü pek çok silahın ateş gücü / etki mesafesini değiştirecek ve
kullanılan araçları etkileyecek olan güncelleme Xbox360 ve PS3 için
geliyor.
Peki nedir bu güncellemeler ? Savaş kurtları için bazılarına değinelim;
Otomatik ve yarı otomatik silahların yakın hedefe olan etkileri
daha tutarlı olacak. Yarı otomatik tüfeklerin çok uzak mesafedeki
hedeflere karşı olan yaralama oranıda arttırılacak. M16 ve G3
silahlarının uzak mesafeye olan etkileri biraz azaltılmış olacak.
AEK971,
F2000, AN94 ve AUG'nin de dahil olduğu Assault sınıfı tüfeklerin çok
uzak mesafelere olan etkisi arttırılacak. Ayrıca bu tüfeklere ek
olarak kullanılabilen
40mm tüfek bombası ve M2C'nin yakın
mesafedeki ölümcül etkisi hafif bir şekilde azaltılacak. Yine
Assault sınıfı tüfeklere entegre edilebilen 40 mm pompalının maksimum
etki mesafesi azaltılarak diğer pompalı silahlarla eşitlenecek. PP2000
tipi yarı otomatik Engineer sınıfı silahın uzak mesafedeki yaralama
oranı düşürülecek; ayrıca 9A91 kodlu silahın uzak mesafeye olan etkisi
arttırılarak şarjör sayısı azaltılacak.
Son seviye tabancaların
açılmasıyla birlikte pekte tercih edilmeyen M9, M93 tipi tabancaların
etki alanı ve yaralama oranı arttırılarak daha seçilebilir silahlar
haline getirilecekler. Yine MP443 tipi tabancanın etki alanı
arttırılarak 2. silah olarak tercih edilebilir bir hal alacak.
Oyunda
kritik bir rol sahibi olan Engineer sınıfının en önemli özelliği Power
Tool artık daha kısa sürede ısınacak. Ancak tamir etme oranında
herhangi bir değişiklik olmayacak. Bir diğer önemli cihaz
Motion
Sensor'lerin taşınabilme sayısı 3'e yükseltilecek. Ayrıca Assault
sınıfının dağıttığı cephanelerden yenileri temin edilebilinecek. Bir
önemli gelişmede
Trace Dart için gelmiş. Artık Trace Dart'lar
daha hızlı! Böylece hava araçlarına karşı daha isabetli atışlar
gerçekleştirebileceğiz. Recon sınıfının kritik özelliklerinden birisi
olan
Mortar Strike dolum zamanı arttırılırken, ağır zırhlılara
olan etkisi azaltılacak. Medic sınıfının kişiselleştirme bölümünde yer
alan
Medkit Heal+ özelliğinin etkisi artırılarak seçilebilir
bir kişiselleştirme özelliği haline getirilecek. Vehicle Reload Speed
yani araçlara mermi yükleme özelliği, diğer Vehicles kişiselleştirme
özellikleriyle dengeli olması adına azaltılacak. Saldırı
helikopterlerinin hasar verme gücü azaltılacak. Sabit makinalıların
etkisi tüm hedeflere karşı arttırılacak.
Bahsedilen tüm bu yenilemeler daha öncede belirttiğimiz gibi Xbox360 ve
PS3 platformlarında kendini gösterecekken, EA PC'cilerin de şu
yeniliklere hazır olmalarını istedi;
- UZI'nin uzun mesafede ki hasar oranı arttırılacak
- AK47 güncelleme sonrasında daha çok tepecek
- G3, VSS ve tüm yarı otomatik tüfeklerin hedefleme - ateş etme hızı
yükseltilecek
- MG3'ün yaralama oranı diğer LMG tipi silahlarla eşit olması adına
arttırılacak
- Saiga12'nin uzun mesafedeki düşmanlara yaptığı yüksek vuruş gücü
düşürülecek ( Bu zaten bir
BUG'dı)
- SVU'nun uzak mesafedeki düşmanlara yaptığı zararsız hasar gücü
düzeltilecek ( Buda zaten
BUG'dı)
- M95'in zırhlı hedefleri "Headshot" ile öldürmemesine sebep olan BUG
düzeltilecek.
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]